PartnerPete - Weesp

Adresse: Leeuwenveldseweg 18, 1382 LX Weesp.
Telefon: 0850477924.
Webseite: partnerpete.com
Spezialitäten: Internetanbieter.
Andere interessante Daten: Rollstuhlgerechter Parkplatz.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 617 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 4.5/5.

📌 Ort von PartnerPete

PartnerPete Leeuwenveldseweg 18, 1382 LX Weesp

⏰ Öffnungszeiten von PartnerPete

  • Montag: 10:00–16:00
  • Dienstag: 10:00–16:00
  • Mittwoch: 10:00–16:00
  • Donnerstag: 10:00–16:00
  • Freitag: 10:00–16:00
  • Samstag: Geschlossen
  • Sonntag: Geschlossen

PartnerPete, der Internetanbieter, befindet sich an der Adresse Leeuwenveldseweg 18, 1382 LX Weesp. Das Unternehmen ist telefonisch unter der Nummer 0850477924 erreichbar. Die offizielle Website des Unternehmens lautet partnerpete.com.

Als Spezialist fßr Internetdienstleistungen bietet PartnerPete eine breite Palette an Produkten und Dienstleistungen an, um sicherzustellen, dass die Kunden immer mit dem bestmÜglichen Internet verbunden sind. Das Unternehmen ist bekannt fßr seine hohe Qualität und Zuverlässigkeit, was es zu einer ausgezeichneten Wahl fßr alle macht, die einen zuverlässigen Internetanbieter suchen.

Ein weiteres Merkmal von PartnerPete ist der rollstuhlgerechte Parkplatz, was die Zugänglichkeit für alle Kunden gewährleistet. Dies ist ein großartiges Beispiel dafür, wie PartnerPete sich für die Bedürfnisse seiner Kunden einsetzt.

Insgesamt hat PartnerPete 617 Bewertungen auf Google My Business erhalten. Die durchschnittliche Bewertung beträgt 4.5/5, was die hohe Qualität und Zufriedenheit der Kunden des Unternehmens unterstreicht.

Wenn Sie auf der Suche nach einem zuverlässigen Internetanbieter sind, empfehlen wir Ihnen, PartnerPete in Betracht zu ziehen. Mit seiner hohen Qualität, Zuverlässigkeit und Kundenorientierung ist PartnerPete eine ausgezeichnete Wahl fßr alle, die einen zuverlässigen Internetanbieter suchen. Besuchen Sie einfach die Website des Unternehmens unter partnerpete.com, um mehr zu erfahren und sich mit PartnerPete in Verbindung zu setzen.

👍 Bewertungen von PartnerPete

PartnerPete - Weesp
Laura Chapman
1/5

Appalling experience, be wary.

I've unfortunateley had an extremely negative experience with Partner Pete. I am an expat who moved to the Netherlands with very little knowledge on how the market works, and they are not only incompetent but they take advantage of this and take little responsibility for their actions.

I used the service to help me set up bills in a new apartment. They set up my gas & electricity bill wrong and reported the wrong address/meter. This meant that I was incorrectly charge a 7,000 euro bill.

The consequence of their actions has meant several months of having to get lawyers involved, a huge amount of admin and also a risk of affecting my credit rating. All because they set up the contract wrong.

When I reached out to PartnerPete to get support with the mistake which their colleagues made (as recommended by the energy company), they completely dismissed any responsibility. Highly concerning - and they have caused me a huge amount of stress.

And then they had the arrogance to send a marketing email to me asking for more support.

AVOID LIKE THE PLAGUE.

They are interested in taking a cut and take little responsibility for the mess they made. As an expat trying to navigate a new environment all they did was create a disaster.

PartnerPete - Weesp
Reza Afisina
5/5

I were first timer for having PartnerPete as our utilities advisor. It went good with communication (also in English). It's satisfying and very clear explanation. Thank you for your cooperation.

PartnerPete - Weesp
Amit Shinde
5/5

Awesome, hustle-free service. I really don't get bothered by any new things. all services were taken care by PartnerPete, all I just need to do was "approving good scheme" to subscribe. Thank you.

PartnerPete - Weesp
Jordy van Leijen
5/5

Heel snel en duidelijk. Aan de telefoon gelijk een deal kunnen sluiten die ik later nog kon beoordelen voor akkoord. Heel klantvriendelijk

PartnerPete - Weesp
John Doe
5/5

Wat een service!

Geholpen aan de telefoon door een zeer vriendelijke man. Alles keurig uitgelegd wat betreft aansluiting van gas/water/licht. In een mum van tijd heb je je contracten geregeld.

PartnerPete - Weesp
Matthew Law
5/5

In a world where utility bills in Europe can be like a second mortgage and when we can have countless cold callers (fake and real) to offer deals, it is a good thing that we have PartnerPete. In the last few months, my family and I have been inundated with calls from scammers and bonafide utility companies to lock in deals. We all stood by PartnerPete as our trusted advisor to guide us to the best deals for all our utilities. Decline all the calls and book a meeting with PartnerPete. You will save $$$ and have peace of mind.

PartnerPete - Weesp
JoĂŁo Barroso
5/5

Very good and friendly service. There was a confusion where a previous meeting did not happen (maybe the system or else) but other than that everything was fine. Thank you.

PartnerPete - Weesp
Mobin Ahmad
1/5

Operators struggling to make appointments that were booked through their own systems. I had to reschedule my call 3 times after receiving no phone call from Partner Pete. To add salt to the wound, after calling the customer service number, I was told my details were captured in the system but my appointment wasn't - even though I had received the reminder email 24hrs before my appointment and the calendar invite. They need to ensure their systems are working as intended.

Go up